Garantie
Over garantie
Elk artikel wordt geleverd met een gebruiksaanwijzing waarin de fabrieksgarantie en de termijn hiervan worden vermeld. Hierin lees je precies waarop de garantie van toepassing is. De datum op de factuur, die je per e-mail ontvangt als bevestiging van jouw bestelling, geldt als de ingangsdatum van de garantieperiode en dient als garantiebewijs. Bewaar deze factuur goed om gebruik te kunnen maken van de garantie.
Complete bestellingen
Hoewel we onze bestellingen zorgvuldig controleren, kan het voorkomen dat een bestelling niet compleet is. Dat is vervelend en we lossen het graag voor je op. Neem binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons op. We gaan direct aan de slag en informeren je over de levertijden.
Ontbrekende Onderdelen
Het kan incidenteel gebeuren dat een artikel niet compleet is. We vinden dat vervelend en lossen het op. Vaak leveren we het ontbrekende onderdeel uit eigen voorraad, maar soms moeten we het bij de leverancier bestellen. Verzamel de volgende informatie:
- Naam en omschrijving van het onderdeel
- Tip: maak een foto van de gebruiksaanwijzing met het ontbrekende onderdeel omcirkeld en stuur deze naar ons op
Neem binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons op. We gaan direct voor je aan de slag en houden je op de hoogte van de levertijden.
Defecte Artikelen
Als een artikel defect geleverd wordt, lossen we dat uiteraard op. Neem binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons op, zodat we het zo snel mogelijk naar jouw tevredenheid kunnen afhandelen.
Losse Onderdelen
In de meeste gevallen kunnen we losse onderdelen voor je bestellen. Soms hebben we ze op voorraad, anders bestellen we ze bij de leverancier. Neem contact met ons op en we gaan direct voor je aan de slag.